Sign Up
Welcome to Gothers.com - a FREE! Gothic social network & Gothic community site.
IMG_1780

Ulka X Panzer

Lives in Crofton, Maryland United States ·
Captcha Challenge
Reload Image
Type in the verification code above
Ulka X Panzer
I got this Magma which vapes a long time. I puff it like a cigar because of the low airflow. I wound dual #32 wire coils in this one at 0.85Ω.
Ulka X Panzer
Ulka X Panzer
In recent months I've gotten into vaping. I have a collection of mods and tanks but my favorite is my 4Nine with a Stillaire atomizer. I wound dual coils of #28 Kanthal and cotton wick running at 0.55Ω...
Ulka X Panzer
Amazing how people buck the warnings about using strong passwords and some just think they are just too damn cleaver. Please use LastPass and let it make the passwords!
Ulka X Panzer
And still there are people I work with or acquainted with me who call me Sir or him and many total strangers who correctly call me Miss or her. I think it's ignorant to be addressed by what's in my pa...
Devilbyte
Can we call you just... Ulka?
Ulka X Panzer
That usually works.
Ulka X Panzer
Way too many stories in the news where someone has a medical emergency or some petty issue and they call the police who come and either taser, beat the person into ICU, or shoot them dead. And all tho...
  likes this.
Der Kopfsammler
Lesson learnt, never call the cops in a police state.
Ulka X Panzer
Yes basically what the psycho state of the police today is teaching us is to never cooperate with the police anymore. Never volunteer any information or say you witnessed a crime or ever call them unless you can deal with the thought that something you said to them winds up getting some innocent or ...
Ulka X Panzer
Shopping A line and pleated skirts.
Ulka X Panzer
My brother was a big Obama supporter and I kept warning him that Obama is an imperialist warmonger and big corporatism. Well after a couple of years NOW he's on my side and sees Obama for the greedy s...
Ulka X Panzer
Derp!
Ulka X Panzer
So this cute guy just gets it in when I feel it throb and then go limp… Short evening…
Ulka X Panzer
My perfect relationship would be to have a girl partner and boy concubine.
Ulka X Panzer
A very adorable femboy friend of mine at a club on Halloween got roofied. Luckily he didn't get raped or worse and his friends noticed something was wrong. I would so love to catch that fucker who did...
Ulka X Panzer
Roofie is what they call a date rape drug. Someone sneaks it into your drink and then later when your out of it they take you off and rape you and later you probably won't remember a thing.
Ulka X Panzer
Yeah it's good to watch out for each other and it someone's looking out of it be suspicious especially if someone is hitting on them.
Ulka X Panzer
Ulka X Panzer
KMFDM is coming in a week. :-o
Ulka X Panzer
Ulka X Panzer
Honey if you're gonna be that lame about how we meet on our first date then I'm walking away from it.
Ulka X Panzer
Kinda resembles a Mandelbrot. Very cool.
  likes this.
Ulka X Panzer
The Mac OS X Mavericks download will be at it for a really long time. Really really long time!
Ulka X Panzer
Well that iOS upgrade took a long time. Had an urge to make a call too. Once it finished didn't wanna make a call.
konno77
It doesnt run very well on the iphone 4
Ulka X Panzer
Nope, 4 is bad but 4s is snappy.
konno77
I havent downloaded ios7 yet on my iphone 4
Ulka X Panzer
Okay so I have a big iOS update for the iPhone and then the new Mac OS X Mavericks to download and try.
Ulka X Panzer
Ulka X Panzer
Ulka X Panzer
Ulka X Panzer
Ulka X Panzer
Ulka X Panzer
  likes this.
Techwizard
Takes me back to my junior highschool years
Ulka X Panzer
I played the fuck out of that CD when it came out.
Ulka X Panzer
Busy work day and tired. I keep thinking about that sexy boy who wants me to be his cougar. I'll try to be the best bitch for him that I can.

Gotta free up a night real soon.
Ulka X Panzer
Have to wait til December for the No Pants Metro Ride date. I get to hangout on the subway in panties with hundreds of other crazies. It will be year 6 for me. Lol

The first one I went to had a pedobea...
Ulka X Panzer
I need to go panty shopping. My panty drawer is getting sparse and maybe have something to wear for this hot guy I met online I'll be seeing soon. Oh this will definitely be a cougar date and oh my wh...
Devilbyte
Me too, my boxers are all ripped and teared apart... I need to go on a boxer shopping spree.
View More