Sign Up
Welcome to Gothers.com - a FREE! Gothic social network & Gothic community site.

lola_kawaii_bear

Lives in  Virginia United States · Born on May 9, 1996
Captcha Challenge
Ratz
^*^ . . A rat skulks by . . ^*^ . . Ratz wishes a Happy B-Day . . . . . . ~~(@)"> . . . ~~O">
lola_kawaii_bear
lola_kawaii_bear
There was an old farmer who lived on a rock
lola_kawaii_bear
Im bacc !! <333 hai guyz!! <333
lola_kawaii_bear
lola_kawaii_bear
Ugh...Y am I so stupid....T^T....I hate me...
lola_kawaii_bear
...wow....the circus was...Exciting? to say the least....my head hurts....fucking screaming kids....Ughh.....T^T Fml...
NightStorm
^^ Hi there Welcome to Gothers <3
lola_kawaii_bear
Tomorrow I'll Wake Up Do Some P90X meet a really nice gurl have sum really nice sex...and shes gonna scream out this is great (like omg this is great)
lola_kawaii_bear
Cassandra Quinley
Hi Sweety ^^ Welcome to the Community :3. U r very pretty <3 =(^_^)=
lola_kawaii_bear
Mmm....Legs R Delicious ^^
lola_kawaii_bear
lola_kawaii_bear
And you dont even listen to a word i say...and you say you "Love Me"...thats a damn lie....if u did you'd be there and ur not....
lola_kawaii_bear
And HE doesnt even listen to a word i say...and you say you "Love Me"...thats a damn lie....if u did you'd be there and ur not....
lola_kawaii_bear
I need to die... I can't take the pain anymore... </3 Hopefully goodbye..
lola_kawaii_bear
my Best friend Big Mac <3
lola_kawaii_bear
holymothertruckingfirecrackinchristonaponycrackers...that bitch is...sexayyy <333 (I mean You Alec damn i love you)
lola_kawaii_bear
holymothertruckingfirecrackinchristonaponycrackers...that bitch is...sexayyy <333 (I mean You Alec)
Xxsynyster_vengeancexX
lola_kawaii_bear
FML...I h8 all this shit....
lola_kawaii_bear
lola_kawaii_bear
help me...i feel like i shuld die...Im sorry I cant be here anymore I hate myself i hate how i look and who i am. Please forgive me one day...I love you...sorry
lola_kawaii_bear
I wish you were back on...im sorry i left...and i dont want to go to sleep with out you...
View More